woensdag 24 december 2008

Felices fiestas 'prettige feestdagen'


Beste familie, vrienden en kennissen. Terwijl de schaatsen uit het vet gaan zit ik aan de andere kant van de oceaan. Het is volop lente en de kerstbomen staan onwennig in deze Zuid Amerikaanse metropool. Buenos Aires, de stad die me elke dag nog verbaast. De stad waar ik elke dag weer nieuwe, prachtige plekken leer kennen en zo nooit raak uitgekeken. De stad waar familie belangrijk is. De stad waar je op je buurman kan rekenen. De stad waar ik dit jaar kerst vier. Op deze manier wil ik iedereen prettige kerstdagen wensen en alvast een zinderend, gelukkig en gezond 2009. Houdt u haaks en geniet.

Een vriendelijke groet,

Frank

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey Frank,

Leuk filmpje op je blog! Ik wens jou ook prettige kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar! Ik zal samen met Sandra één op je toosten.

Groeten je broer

andrew zei

Hallo Frank,

Ook hier in Woellust de warmste Kerstdagen sinds jaren. Goede dagen gewenst en we zullen uitgebreid één op je toosten.

Groetjes van Andre, Tina, Martin en Sanne.