donderdag 4 februari 2010

Januari en de wervelwind

Vanuit de Franse hoofdstad werd er geproost op een veelbelovend nieuw jaar. En veelbelovend betekent vooral veel werk. Dus er werd er vanaf de eerste dag van 2010 vol gas gegeven. De eerste drie weken van januari vlogen voorbij en voordat ik wist stond ik met een een been op de grond, de andere half in de lucht, aan het begin van de laatste. Deze laatste week was afgelopen week en lijkt door de aangehouden snelheid alweer een maand geleden. Flashbacks passeren. Ik sta 's ochtends om 7 uur voor de faculteit met een auto en een maquette, maak half aanwezig de dag erna een tentamen, pak wat verhuisdozen in op donderdag en sta op vrijdag ineens op m'n afscheidsfeestje waarvan ik bijna was vergeten dat ik hem had georganiseerd. Ik kruip veel te laat in m'n bed en na het dowloaden van wat hp-drivers weet ik ternouwernood mijn e-ticket af te drukken voor Zürich. Eerst maar eens mijn bed in en duimen dat ik het de volgende ochtend weet rond te breien.

Eindpresentatie: collage bassisschool in Vorarlberg (Oostenrijk)

Eindpresentatie: nachtfoto basisschool in Vorarlberg (Oostenrijk)


Geen opmerkingen: